Palvelumme
Olemme kumppanisi, kun haluat kehittää työntekijäkokemusta ja asiakaskokemusta tutkimustietoon pohjautuen. Tarjoamme käyttöösi uusimman työelämätiedon ja toteutamme kanssasi tutkimuksen ja kehittämisen kokonaisuuden, jonka avulla kehität toimintakulttuuria vaikuttavasti ja innostavasti.
Henkilöstötutkimukset
Toteutamme henkilöstö- ja asiakastutkimuksia organisaatiosi erilaisiin tarpeisiin. Saat meiltä käyttöösi selkeät tiimiraportit, näkemykselliset analyysit ja käytännönläheiset kehittämisen työkalut. Meiltä saat arvokkaalle tutkimusinvestoinnillesi aina täyden vastineen!
Henkilöstökyselyt & pulssimittaukset
Laajan henkilöstökyselyn tai pulssimittauksen avulla saat selkeän käsityksen työntekijäkokemuksen nykytilasta, vahvuuksista ja kehityskohteista. Tuloksellisen työyhteisön kyselymme on käytännönläheinen ja selkeä.
Tilastollinen analyysi kertoo avaintekijät, joilla on suurin vaikutus henkilöstön innostukseen, tuloksellisuuteen ja työnantajasuositteluun. Näin pystyt suuntaamaan toimenpiteet liiketoiminnan ja työyhteisön kannalta merkityksellisimpiin asioihin.
Esihenkilöiden
360-arvioinnit
Esihenkilöiden 360-arvioinnin avulla keräät tehokkaasti ja luotettavasti palautetta esihenkilöiden toiminnasta tiimiläisiltä, kollegoilta ja esihenkilöiltä. 360-arviointien viitekehyksemme kattaa kaikki modernin johtamisen elementit. Tarvittaessa räätälöimme 360-arvioinnin tukemaan organisaatiosi ainutlaatuisia johtamisen kulmakiviä.
Toteutamme myös esihenkilöiden 360-ryhmäpurkuja, joiden avulla kirkastat organisaatiosi johtamiskulttuuria entisestään ja mahdollistat jokaiselle esihenkilölle selkeät askelmerkit oman johtamisen kehittämiseen.
Muut organisaatiosi tutkimukset
Toteutamme organisaatiollesi kyselyjä täsmätarpeisiin, kuten hallitus- ja johtoryhmäarviointeja, työnantajakuvan mittauksia ja yhdenvertaisuuskyselyjä. Teemme myös haastattelu- ja fokusryhmätutkimuksia syvällisemmän työntekijäymmärryksen saamiseksi.
Käytössämme on laaja, sadoissa tutkimuksissa koeteltu kysymyspankki, josta löydämme aina tilanteeseesi toimivat kysymykset. Erilaisia tutkimusaiheita voidaan sisällyttää laajempaan henkilöstötutkimukseen tai selvittää omana kyselynään.

Asiakastutkimukset
Haluatko lisätä organisaatiosi asiakasymmärrystä ja rakentaa aidosti asiakaskeskeisen toimintakulttuurin? Toteutamme monenlaisia asiakastutkimuksia, kuten kyselyjä, haastattelututkimuksia ja online-fokusryhmätutkimuksia. Yhdistämme asiakastutkimuksen tuottaman tiedon työntekijäymmärrykseen ja osallistamme henkilöstösi asiakaskokemuksen kehittämiseen työpajoissa. Teemme myös erilaisia jäsen- ja sidosryhmätutkimuksia, joiden avulla voit kehittää verkostosi toimintaa.
Toiminnan kehittäminen
Toimintakulttuurin uudistaminen
Onko organisaatiosi toimintaympäristö muuttunut tai muuttumassa merkittävästi? Mietityttääkö yrityskulttuurin tai strategian toteutuminen käytännössä? Haluaisitko uudistaa toimintakulttuuria tavalla, joka parantaa niin työntekijäkokemusta kuin asiakaskokemusta?
Toteutamme muutospajoja yksittäisille tiimeille, koko organisaatiolle sekä verkostoille. Muutospaja perustuu kehittävän työntutkimuksen viitekehykseen.
Johtajuuden
kehittäminen
Kehitämme kanssasi organisaatiosi johtamiskulttuuria liiketoimintalähtöisesti. Yksilöllisiin tarpeisiin tarjoamme business coachingia.
360- tai 270-arviointi on erinomainen tapa käynnistää johtajuusvalmennus. Johtoryhmille ja yritysten hallituksille toteutamme itsearviointikyselyjä. Arvioinneissa voidaan käyttää hyvän johtamisen kysymyspatteristoamme tai organisaatiollesi räätälöityä sisältöä.
Toimeenpanokyvykkyyden vahvistaminen
Toimeenpanokyvykkyyden avulla varmistat hyvien suunnitelmien siirtymisen konkreettisiksi toimenpiteiksi. Valmennamme organisaatiosi esihenkilöt ja työyhteisöt vahvaan toimeenpanokyvykkyyteen ja rakentaviin ja inspiroiviin tulospurkuihin tutkimuksen jälkeen. Kehityssuunnitelmatyökalu
Action toolin avulla varmistat toimenpiteiden näkyvyyden ja seurannan. Kysy meitä avuksi myös teemakohtaisten tulosklinikoiden fasilitointiin!