top of page

Asiakastutkimus

Asiakaslähtöisen yrityskulttuurin kehittäminen alkaa tutkimuksesta. Mittaamalla asiakaslähtöisen yrityskulttuurin nykytilaa saat selkeän tiekartan asiakaskokemuksen kehittämiseen yhdessä henkilöstön kanssa. Yhdistämällä henkilöstöstä kerättävän tiedon asiakaskokemustietoon saat aikaan ylivoimaisen kilpailuedun. 

Asiakastutkimus mittaa asiakaskokemusta luotettavasti.

Asiakaslähtöinen yrityskulttuuri

Haluatko lisätä organisaatiosi asiakasymmärrystä ja rakentaa aidosti asiakaslähtöisen yrityskulttuurin? Mittaamme  yrityskulttuurin asiakaslähtöisyyttä ja tutkimme asiakaskokemusta kyselyin, haastatteluin ja fokusryhmissä.

Pelkkä asiakasdata antaa usein vajavaisen ymmärryksen asiakaskokemuksesta. Tutkimalla asiakaskokemusta henkilöstösi kanssa saat esiin asiakaskokemuksen hiljaisen tiedon ja vahvistat työn merkityksellisyyden kokemusta.

Tutkimuksen jälkeen osallistamme henkilöstön asiakaskokemuksen kehittämiseen työpajoissa.

Teemme myös erilaisia jäsen- ja sidosryhmätutkimuksia, joiden avulla voit kehittää verkostosi toimintaa. 

Katso myös webinaaritallenne asiakaskokemuksen kehittämisestä yhdessä henkilöstön kanssa!

Miten voimme auttaa? Jätä meille
yhteydenottopyyntö ja jutellaan lisää!

bottom of page